Followers

Sunday, 8 May 2011

Hasi di kampungku~kagum dilahirkan dikampung.



























Anugerah Dekan

Senyum first,hehe, sebenar xde pe2 sgt,just nak kongsi skit citer. Pasalnya yg sy terpilih tuk mndapat anugerah dekan,xskor pl sir nazri call "charin,awk diterpilih tuk mnerima anugerah dekan sem 5,dengan mendapat poiter 3.67" urm,agak kejut meta.. Pada mlm 15.May.2011 di Gran River View Hotel Kota Bharu,Majlis dianjurkan ole EHSA Classical Moden.




Cantik tak?? cantikkkkkkkkkkk....


Seisi bergambar akhir majlis.

Tragedi 23/03/2011 Tapang,Kuala Kangsar,Perak

Makanan kegemaraan

Balik kg kali ni mak sediakan satu bende yg aku mengidam nih,huh sedap2! Just stu nie aku makan sorang,maklumlah xde org kat umah kan,abg,akak duk kat luar,jdi peluang akulah bole makan tanpa segan sape2 lg. haha..

My Pest

Harie just nak citer pasal haiwai yang dipelihara..
Ni la rupa dia bginie..."ikan kaloi"
Sekarang dah besar,bela dia sjak kecil2 lg,skrg dah cukup dua thun lebih..
Tiap2 harie bri dia makanan,skrg nak hulurkan tangan dekat2 dh tak brani,maklumlah ikn dah besar kan.














Sekian........ catik x??hehe

My belove friends~~